Monday, February 7, 2011

Bank Indonesia Akan Rekrut 500 Pegawai

The following article includes pertinent information that may cause you to reconsider what you thought you understood. The most important thing is to study with an open mind and be willing to revise your understanding if necessary.
JAKARTA, KOMPAS.com " Bank Indonesia tahun ini akan merekrut 500 pegawai baru. Para pegawai itu berstatus staf dan non-staf.

You can see that there's practical value in learning more about mobil keluarga ideal terbaik indonesia. Can you think of ways to apply what's been covered so far?

Deputi Gubernur BI Ardhayadi mengemukakan hal itu di Jakarta, Senin (7/2/2010). "Untuk ganti yang pensiun atau pensiun dini," katanya.

Namun, 500 orang itu tak semuanya benar-benar baru di lingkungan BI. "Ada yang baru dari luar, ada yang dari dalam. Maksudnya outsourcing di kami," tambah Ardhayadi.

Menurut dia, baik yang saat ini sudah berstatus outsourcing, maupun benar-benar baru, BI memastikan akan menilai calon karyawannya dengan ketat.

Of course, it's impossible to put everything about mobil keluarga ideal terbaik indonesia into just one article. But you can't deny that you've just added to your understanding about mobil keluarga ideal terbaik indonesia, and that's time well spent.

No comments:

Post a Comment